مساحة إعلانية

د.عاطف عبدالعزيز عتمان يكتب ...أنا مش إرهابي ..من أريام أفكاري

عاطف عبدالعزيز عتمان يناير 21, 2017


أنا مش إرهابي 
أنا بتاع نسوان وإدارجي
سكير وحلانجي 
خدام الباشا والدفيع بالبلدي
بصلي الفرض بفرضه 
وف رمضان بسيبها وبتعدي
يا حلاوتي على المنبر
وأنا بخطب بأهذي وبهدي 
سميع فييس هجاص سكران 
بحشيش بس وحياتك عندي 
أقبض وأشرب وبعد العكمة 
بستغفر ربي وبتوب وبصلي
فحالي عالطول ولا شاغل بالي
ايكش تولع
خليني فبطني وف همي
صاحب مبدأ 
بطبل وأرقص وبغني
مخلص لجوز أمي وبقوله يا عمي
وطني كبير قوي ميغركشي
وطني فبطني 
كافي خيري شري
سيبني فحالي وحياتك 
أبعد عني
لا تقولي فساد ولا دياوله
ولا رغي كتير يتعب عقلي 
حصالتي عامت واتخرمت 
عوموا تحويشة عمري 
بذمتك أنا كده مش وطني
عايش لنفسي وفحالي 
وسايب للكبار أوطاني
اوعاك فيوم تقول إرهابي 
أنا طول عمري مخلص 
هتيف أصلي وحلانجي
مشاركة
مواضيع مقترحة

ليست هناك تعليقات:

جميع الحقوق محفوظة لــ واحة الأريام